dimanche 12 décembre 2010

Here I am...

...starting a blog! Here I will write mainly reviews, news, thoughts about the music I love. I listen to alternative, rock, punk, hardcore, metal ect but I may share with you some of my guilty pleasures as well as non relative music stuff. I may post articles both in english and french. I hope I'll be able to write on a regular basis and that I'll get some readers! Feel free to leave comments as long as they're not offensive!

Et voilà, je me suis décidé à commencer un blog. Ici j'écrirais des chroniques, des news, mon opinion sur la musique que j'aime. J'écoute du rock, punk, hardcore, metal etc, mais il est possible que je m'égare et que je parle d'autres choses qui n'ont rien à voir. J'espère pouvoir écrire régulièrement, et que des gens me liront! N'hésitez pas à laisser vos commentaires, mais seulement s'ils sont gentils!

2 commentaires:

  1. hey Flora, that's so great!!!! I've read this fast (it's late) but it seems really cool, and music def need passionated people like you! Im sure your blog will interest many music fans! keep writing, Im proud of you!
    Ariane ^^

    RépondreSupprimer
  2. Oh thank you Ariane, you're so sweet!

    RépondreSupprimer